Inte allt för bra..

Nu är vi hemma från stugan och degar i soffan efter att ha lagt Ian riktigt sent ikväll eftersom att vi nyss kom hem. Hoppas att Ian sover lite lägre imorgon så att man känner sig någorlunda utvilad. Vet inte riktigt vad det har varit idag men jag har haft massa "glitter" framför ögonen, allt har varit lite suddigt stundvis och så har jag känt mig snurrig till och från. Jag hatar det eftersom att jag är så nojig över allt när det gäller eventuella sjukdomar, så just nu vill jag bara dra något gammalt över mig och vakna när allt är bra igen. Usch och fy. Ska testa att sätta på mig mina glasögon imorgon. Jag har ju trots allt ganska mastiga brytningsfel och borde bära glasögon på heltid, kanske det som spökar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0