Nu har vi haft att göra

En riktigt bra dag som bjöd på en tripp till IKEA och lite handling på Bergvik Köpcentrum och äntligen köpte vi en termometer så att man kan hålla bättre koll på Ian. Återfann aldrig termometern, lustigt nog.

 

Har verkligen ett lyckorus som strömmat genom kroppen idag. Solen skiner, underbar gubbe och unge, ny diskmaskin som gjort hela det jobbiga jobbet åt oss och blivit några hundra rikare genom att sälja mitt mitt m-audio fast track pro till syrrans kille. Man blev inte heller deppig av att veta att det ska grillas ikväll, fläskfilé med Chrilles goda marinad som innehåller blandannat coca cola och piri piri.

 

Morgondagen ser vi verkligen fram emot. Då ska vi till Leklandet på Nöjesfabriken tillsammans med Christians syster och barn (kanske nån mer..). Detta blir första gången på Leklandet för Ian och vad jag har läst mig till ska de ha en egen hörna för barn under året, nlir spännande att se. Om det är skoj och Ian verkar uppskatta det lilla som han kan "pillra" med så kan det ju hända att man kan gå dit oftare. Ska försöka minnas att ta med mig kameran.

 

Nu ska jag njuta av lugnet som uppstår när Ian sover och Chrille grillar! Aroma therapy i allra högsta grad!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0