Möe å göre

Under en längre tid har vi visat Ian de olika grejerna som finns och sagt deras namn. Typ "lampa", "bord", "stol", "tv", "hund"... Ja alla grejer som man kan tänkas komma på. Och nu har Ian äntligen lärt sig att titta på lampan när man frågar: "Ian, vart är lampan?" Det känns skoj! Vår lille plutt är en duktig plutt.

 

Idag har vi massa saker att göra innan SM-finalen i Bandy börjar vid 15 (eller om det var 16). Vi ska nämligen hinna hem till min mamma och pappa för att hämta Ians gåstol. Han klarade sig utmärkt utan den igår.. Han älskar nämligen att vara nere på golvet nu för tiden, något han brukade hata - men saker förändras. Efter att vi har hämtat gåstolen ska vi även hem till min mormors gamla lägenhet (då hon har fått ett nytt boende på ett ålderdomshem) och hämta upp lite grejer som jag inte vill ska slängas. Det finns så mycket hemma hos min mormor som betyder oerhört mycket för oss båda, men som ingen annan skulle fatta värdet av.

 

Vi ska även handla, kasta julgranen OCH åka till ikea och få en ny spjälsäng (den sängen vi fick hem hade delar som inte passade ihop, knäppt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0