Karlstad i mitt hjärta

Efter att vi hade kommit hem från träningen igår så var det dags att äntligen sätta ner Ians madrass några hack i spjälsängen. Han har nämligen börjat ställa sig på knä mot spjälarna och det såg ut att kunna bli farligt om han kommer upp på fötterna. Nu är han officiellt en stor kille och inte mammas nyfödde längre.

Imorse låg vi och myste i sängen ett bra tag, hur härligt som helst med en glad, nyvaken, mjuk och söt bebis som kramas och pussas. Jag var sådär skönt morgonpigg denna morgon också. Det är alltid ett plus i kanten.

 

Nu vid lunch ska jag och Ian in till stan med bästaste Elin. Jag är ute efter något snyggt och stilrent att ha våra kryddor i och jag vet exakt vad och vart jag ska köpa det. Sedan hittade jag världens gulligaste vitlöks-behållare på Manision som jag suktat efter ett tag. Vi får se, jag har en förmåga att ändra min uppfattning om saker och ting ganska fort.

 

Ikväll är det äntligen dags för min andra laserbehandling. Vi valde tid så sent som möjligt eftersom att Chrille ska kunna vara med och ha Ian under tiden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0