DHW

Ian är mycket piggare idag och har lekt med sina leksaker och suttit i gåstolen lite småstunder. Hans febern ligger på strax över 38 grader.  Pratade med vårdcentralen förut eftersom att det är helg nu och jag tänkte att de kanske ville ta en titt på honom inför helgen, men det var såklart ingen fara, han har ju trots allt inte så hög feber nu. Han äter och dricker och är pigg och glad, det är ju det som är det viktiga.

 

Nu har jag "övertagit" Ians feber och har legat med 40 grader stundvis idag. Nu ikväll är jag dock piggare eftersom att jag tagit panodil och det är ska bli härligt att gosa ner sig i soffan med en filt och titta på Desperate Housewives lite senare ikväll..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0