Vad glad jag är :D .. yeeeeyyyyyyyaahhnnn... nnn.. nää :(

Yay! Jag var väldigt glad när jag såg att Ians inbjudningskort till ettårsdagen hade kommit i brevlådan. Mindre glad blev jag när jag märkte att jag hade missat att skriva med en grej, fick räkna till 10 där ett tag och intala mig själv att inte bli förbannad. Jag blir ju så trött på mig själv ibland. När jag ska göra något som jag är "exalterad" över så blir jag så jäkla slarvig. Ni kanske känner igen er? Nu var det väll inte den största missen någonsin men ändå. Jag hade skrivit: "Mina små kusiner och jag har fiskdamm att se fram emot!" men han har ju även små tremänningar som kommer. Oh doh! Jag får lösa det så snyggt som möjligt genom att skicka med en extra-lapp även om det känns dret, bara att hoppas att ingen tar illa upp bara. Jag och "släktnamn" (såsom tremänning, svåger, "båger-måger-låger-gaaaaahhhhhh" ja ni fattar.. arg här) går inte ihop.

Framsidan blev bra, iallafall något.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0