Stövlar i stora lass

Sitter just nu och väntar på att Ian ska vakna från sin middagslur. Han somnade innan lunch idag, så det väntas värmning av köttfärssåsen från igår. Gott! Väntar även på min mamma och pappa som ska komma och gå ut lite med Ian i lekparken medan jag ska städa lite.
 
I e.m. blir det lugnt efter att vi har varit iväg och handlat gummistövlar till mig, gröt till Ian och lite becel-smör. He-he.  Imorgon väntas 1 timmes massage för mig! Kan fortfarande inte fatta att jag äntligen ska få bli av med mina muskelknutor. Massagen fick jag för övrigt av min svärmor och svärfar i födelsedagspresent. Tack, ni vet vad jag behöver ni! ♥
 
Bilder från morgonens promenad med Hugo.

Kommentarer
Postat av: sara a

Köp en par som du får bra fäste i (speciellt om du ska ha dem i skogen) så du inte halkar och slår dig!

Vilka söta bilder på Ian, och även den på glada Hugo :)

2012-07-31 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0