Hipp hurra mig!

Ärligt talat. Nu kommer jag fan inte att byta bloggdesign på femtio år. Först satt jag en hel kväll med en egen design som jag gjorde.. Tror ni inte att det blev något knasigt så att allt bara var borta? Jora. Hela kvällen till spillo. Och sen har jag letat upp en acceptabel gratisdesign som jag mixtrat med i över 2 dagar, men sen så lyckades jag fucka ihop allt så jag bytte tillbaks till den jag hade.. Jäkligt värt.. Nej, surt och bittert.

Idag blir jag 21 år. Yey. Fast nej.. Jag hatar det. Känns som att jag fyllde 18 nyss.. Om någon skulle väcka mig en natt och fråga hur gammal jag är så är jag fortfarande 18 - allt har gått så fort sen dess. De bästa dagarna i mitt liv, men att tiden flyger förbi är ingenting jag egentligen uppskattar. Vill finnas föralltid.. Nu känns allt kört.. Och ja, jag fyller 21, lite väl tidigt att börja noja kanske. Sägs att stress kan göra att man lever kortare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0