Handlingsdax

Gud så kul vi hade igår när vi tränade. Vi var 20 minuter för tidiga när vi kom dit men eftersom att banan var ledig så fick vi tjuvstarta och det alltså träning i över en timme. Idag har jag sinnesmycket träningsvärk och det är så jäkla gött! Vi ska köra igen på måndag (då ska vi även skaffa oss ett varsitt årskort) och Ian ska då vara hos sin moster i en timme på kvällen medan vi tränar.

 

Idag fick ju jag och Christian sova ut eftersom att Ian sov borta inatt. Det var riktigt härligt. Vi hade tänkt att ta tillvara på gårdagskvällen men så blev det inte riktigt för vi däckade båda två framför en film, sedan blev det bums i säng.

 

Efter att vi hämtat Ian och fick höra hur det hade varit för dom under kvällen och natten så åkte vi direkt till Bergvik och där har vi varit ända tills nu. Chrille köpte en grej till bilen, jag köpte en ny plånbok som jag är jättenöjd med och sedan åt vi mat och därefter handlade vi. Det blev en riktigt stor handling idag men det blir gött att slippa handla inom den närmsta tiden. Vi har köpt Ians första tandborste och tandkräm eftersom att jag fick höra på BVC att man borde börja borsta tandköttet vid runt 6 månaders ålder för att de ska vänja sig. Kunde inte ro för att det kändes lite konstigt att min lilla kille är så stor. Hur som helst.. När vi kom hem så sa Chrille: "Kan inte du packa upp kassarna?". Fattade med en gång att det var något lurt. Och tillslut förstod jag varför. Han och Ian hade nämligen hittat en "Världens bästa mamma"-mugg. Mina killar är så underbara!

 

Min stora älskling marinerar just nu kött, eftersom att han ska grilla med en hemmagjord marinad idag. Han har köpt massa grejer till sin marinad, får hoppas att han tillåter mig att dela med mig av receptet om det blir en lyckad smak. Nu ska jag passa på att ha lite kvalitétstid med Ian innan jag ska ställa mig och diska.

 

Awwww...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0