Golv

Nu är vi äntligen hemma och jag har precis tagit hand om disken. Dagen började med att bli väckt klockan 7 av företaget Lebe som grejade med vårt golv. Så nu har vi nya fina golv i båda sovrummen. Imorgon kommer tapetseraren och ska måla taken och sätta upp de nya tapeterna i de två rummen. På måndag läggs hallgolvet och därefter ska även taken/väggarna göras iordning i hallen, vardagsrummet och köket.

 

Vi var nyligen hos mormor och det kändes underbart att få hålla om hennes hand och se hennes totala lycka när Ian var i närheten. När vi skulle gå hem så tog hon både mig och Christian i handen och berättade hur glad hon var över att vi kom. Det kändes bra att vi inte var de sista besökarna som lämnade henne för dagen. Min morbror Kjell-Åke var där med henne när vi lämnade sjukhuset. Imorgon kväll åker vi till henne en stund igen.

 

Idag har jag även fått hem mina papper som jag ska fylla i och skicka (angående utbildningen), vi var även och köpte ett nytt täcke, ny kudde och ett nytt skötunderlägg till skötbordet - alltihop till Ian. Underbart att bädda rent åt honom och lägga honom där och beskåda honom när han myser ner sig i den nya kudden.

 

Bubbis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0