Playdate

Jennie och lille Liam har varit här hela dagen och hon hade tagit med sig hembakade muffins. Det har varit en perfekt dag med vackert väder och när Hugo blev nödig så gick vi ut allesammans och gick på en långpromenad. Massa tjej-snack som verkligen uppskattas. Tycker verkligen om Jennie så himla mycket. Jag kan vara mig själv med henne, som jag inte kan med så många personer. Hon är ingen som dömer och även om man inte alltid delar på samma åsikter så får man tycka och tänka vad man vill utan att man blir motbevisad. En vän för livet helt enkelt! Kul för Ian att han och Liam också kommer ha varandra.

 

Påtala om Ian så är han inte jätteglad idag heller. Han är ju inte riktigt likadan som igår men fortfarande lite ur balans. Jennie kände efter på Ians tandkött för att känna om det var tänderna som spökar, eftersom att Liam har fått tänder så har hon lite mer "kunskap". Hon tyckte att han var lite svullen nertill, det kan ju vara att det värker. Det kan ju även vara en extrem typ av mamm-sjuka. För han skriker verkligen efter mig när jag sätter ner honom någonstans. Den fasen har Liam också varit i till och från.

 

Nu är pappa Chrille hemma. Så mysigt! Synd att solen precis har gått och gömt sig och jag har en spöklik huvudvärk som inte känns trevlig någonstans. Mår illa och har ont i magen (Nej, jag är inte gravid..). För att förtränga att jag mår dåligt ska jag nu istället övertala Chrille att det visst är gott med korvstroganoff och att det duger till matlåda imorgon. Och här kommer bilder från idag:

 


Kommentarer
Postat av: Philippa

Vilka fine bilder du har där :-)

2012-03-02 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0