Nya kläder på G

Nu har Lebe lämnat mig och Ian för dagen. Idag har de ordnat det nya golvet i hallen + satt upp nya fina lister. Jag är helt och hållet kär i golvet i hallen. Det blev så jäkla snyggt! Man får att en lyckorusning i kroppen när det blir precis som man tänkt sig fast bättre.

 

Något annat som gör mig otroligt glad och varm i kroppen är att lillgrabben har börjat att försöka säga Hugo. Han säger "Gu-Ko" men vi vet att det är Hugo han försöker säga eftersom att han försöker säga det direkt efter att vi har sakt Hugo eller om vi frågar om han kan säga Hugo. Idag har Ian en riktigt bra dag så han är extra glad och rusar omkring med sina hängslebyxor i storlek 80 (som tillråga på allt är nästintill för små trots att det är första gången han använder dom) och säger "Ma-ma", "Pa-pa" och "Gu-Ko".

Han har även börjat lyssna till sitt namn. Såfort jag ropar Ian så tittar han på mig med sina underbara ögon och apelsinklyfts-mun. Helt otroligt vad jag älskar min son, han gör mig så glad! ♥

 

Ja, dagen har gått otroligt fort och snart kommer pappsen hem om han inte jobbar över som han gjorde igår. Ifall han kommer hem i någorlunda tid så åker vi antagligen till Bergvik köpcenter och handlar lite kläder till Ian. Det behöver han. Det blev att vi blev för insnöade på att han inte alls hade vuxit ur 62-68 och nu har vi precis börjat med 74 men märker att det sitter som ett smäck ändå. Han kan till och med ha 80 på vissa kläder och det gör att massor av 74-kläderna inte kommer komma till användning.

Om det blir handling av kläder idag så åker vi nog direkt från Bergvik till sjukhuset och hälsar på mormor.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0