Helgen som varit

Det har varit en härlig helg! I lördags hade vi spelkväll med Alex och Elin (Ians Gudisar). Vi käkade pizza och spelade Risk ända till tolv tiden, jag var så ruskigt trött när vi slutade. Somnade innan huvudet träffade kudden. Men ack vilken underbart rolig kväll, många härliga skratt! Hoppas innerligt att vi gör om detta väldigt snart. Det var så tacksamt att få en stund då och då när man kan göra sånt här, det var så passande att Ian sov nästan hela tiden. Men han var vaken och hälsade på gästerna innan han somnade och Elin hade den äran att byta hans blöja inför natten.

 

Igår hade vi besök av min syster och systerdotter precis innan vi skulle iväg till Tingvalla där pappa Chrille skulle spela match. Syrran bjöd på väldigt goda muffins och vi pratade litegrann. Jag var helt sjukt trött hela gårdagen så jag var väll inte speciellt mycket till värdinna. Hur som helst så vann Mosserud matchen och pappa Chrille var en av de som gjorde mål. Väldigt stolt över honom! Han spelar ju back men han tog verkligen massor av initiativ och spelade upp bollen flera gånger.

 

Ian är fortfarande väldigt mammig/pappig och vill absolut inte under några omständigheter vara i gåstolen som han brukade. Det är väll en fas som går över snart får jag hoppas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0