Har tråkigt, Ian sover middag. Svarar på färdiga frågor!

ALLMÄNT
Vad är klockan: 14.01
Namn: Sofia
Ålder: Fyller 21 i Juli
Vart bor du: Karlstad

Bor tillsammans med: Christian och Ian samt hund
Husdjur: Hugo, the dog.
Färg på ditt hus: Rött tegel
När är du född: 26 Juli -91
Pussat någon idag: Fick en snabb-puss av Chrille innan han drog till jobbet men har även pussat på Ian.
Kramat någon idag: Ian och jag hade en kramstund för ett tag sedan.
Vad har du ätit idag: Tillagade wok åt mig och Ian. Det blev mums!
Klädsel just nu: Träningsbyxor och linne.
Dagens sötnos: Ian, alla dagar i veckan ♥
Dagens roligaste: Att Ian vinkade tillbaks när jag vinkade till honom.
Vem pratade du i telefon med senast: Christian igårkväll. 
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de: Från Christian: "Vad gör ni älsk? <3"


FAVORIT
Film: Inception är ju riktigt bra! Annars får det bli Twilight:arna.
Låt: (Just nu) Kings of Leon - The End.
Mat: Tacos eller grillat!
Dryck: Pepsi
Färg: Svart, vitt, rött och lila
Stad: Chania
Land: Kreta
Ämne i skolan: Bild
År: 2011

SENASTE
Personen du tänkte på: Ian.
Personen du kysste: Chrille. 
Gången du spydde: 1,5 vecka sedan.
Pizzan du åt: Minns inte riktigt, men några veckor sedan.
Gången du var i Göteborg: När jag var på Liseberg med Christian (förra hösten)
Gången du var i Stockholm: När vi var på 3D ultraljud.
Gången du var full: Salongsberusad på Hammerfall, stenfull... för 2 år sedan.

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt: Svart.
Hund eller katt: Hund.
Ute och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa. 
Tv-spel eller Dataspel: Dataspel.
Singel eller upptagen: Upptagen.
Big Brother eller Paradise hotel: Måste jag välja så väljer jag definitivt Big Brother!
Choklad eller lakrits: Omöjligt val!
Göteborg eller Stockholm: Götlaborg!
Höger eller vänsterhänt: Höger. 
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola.
Pizza eller kebab: Kebab (läs: kebabsallad).
Randigt eller Prickigt: Prickigt. 
Älska eller älskas: Omöjligt val!
Leva eller dö: Leva!

ANTAL
Personer du älskar: Min familj och vänner, vågar inte räkna ifall jag glömmer någon.
Personer du hatar: 2-3 stycken. 
Personer du saknar just nu: 2 stycken.
VEM
Ska du träffa imorgon: Christian, Ian och säkerligen någon annan också.
Sjöng du senast för: Ian.
Hade du senaste en msn konversation med: Minns ej, finns icke så mycket tid för msn.
Spelade du tv-spel med senast: Chrille och Alex.
Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Skulle vara nice att åka iväg någonstans med min lilla familj.
Vill du kasta en sten i huvudet på: En viss person som verkar ha lite svårt att inta information, en sten kanske skulle göra gott där!
Förtjänar att dö: Ingen jag känner!


VAD /VEM
Gör dig glad: Komplimanger, skratt, god mat, romantik, bra filmer, musik, min son och fästman m.m.
Gör dig ledsen/arg/besviken: Svek, oförstående människor, skrik - säkerligen mycket annat också. 
Vad vill du helst göra nu: Ta mig en powernap, det var fler frågor än vad jag mindes att det skulle vara.
Önskar du att du slapp göra: Städa - har städat hela dagen men har ändå allt kvar känns det som. 
Vill du ha nu: Något piller som tar bort mitt ryggont!
Önskar du dig i födelsedagspresent: Bidrag till ett nytt objektiv alternativt presentkort på IKEA.
Längtar du till: När vi (jag, Ian o Chrille) ska åka utomlands tillsammans i framtiden.
Tycker du om dina betyg: De duger.
Ångrar du i ditt liv: Massa saker.
Det bästa som har hänt dig: Att jag träffade Christian och att vi fick en vacker, underbar son tillsammans ♥
Hur mycket är klockan: 14.34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0