Hoppas

Pratade nyss med min mamma. De måste komma även idag och passa Ian för att jag ska iväg till Laserteamet vid en dum tid idag och då hinner alltså inte Christian ta honom. Det är så dumt att jag har så många inbokningar men det är inte så lång tid kvar tills jag är färdig på Laserteamet och då får jag två mindre saker att göra i veckan (eftersom att jag behandlas två ggr i veckan). Hur som helst har jag massa att göra innan mina föräldrar kommer, såsom att göra mig iordning, städa och laga lite mat.

Ian fick välling till frukost idag och spydde för en gångs skull inte upp det. Det kom litegrann när han satt lutad över magen, men det var inte direkt någon mängd som är värd att antecknas. Hoppas verkligen att han är spyfri efter lunch så att man kanske kan hitta på något idag eller imorgon. Vi hade exempelvis tänk att åka till Leklandet nu när han har börjat krypa och kan ta lite större del av deras grejer, men det finns ju inte på kartan att vi kan åka dit när han spyr som han gör. Min lilla gubbe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0