Går sönder snart

Typsikt att allt ska krångla när man behöver en tid på sjukhuset/vårdcentralen. Vi ringde ett nummer som vi hittat på nätet som skulle vara in till Barnmottagningen med telefontid vid 10, och när de svarar så säger de att det inte alls är dit man ska ringa. Så nu ska det ringas till vårdcentralen strax och jag hoppas så innerligt att vi får komma väldigt snart. Jag är som jag redan skrivit - grymt orolig, jag är väldigt ledsen och känner mig allmänt sentimental och gråtig. Föreställer mig det värsta tänkbara. Älskar Ian så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen med all kärlek. Hoppas att de förstår allvaret i att han har spytt i två veckor och blivit värre de senaste två dagarna. Han spyr upp ALLT, inklusive vatten. Tur att han tittar på mig med "Mamma, gråt inte. Jag mår bra"-blicken. Han ler och skrattar och leker med Hugo förfullt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0