Trött

Skriver från mobilen
-
De senaste dagarna har varit väldigt lugna då jag har varit sjukskriven och Ian har gått heldagar på förskolan. Jag har sovit sjukt dåligt några nätter nu och får vrida och vända på mig tusen gånger, så att få vila under dagarna har varit så skönt. Igår var jag hos bm och allt ser bra ut, vilket också är skönt. 
-
Idag är det äntligen fredag och jag har Ian hemma idag. Veckan har varit lång för honom och jag trodde att han skulle sova ut idag men icke sa Nicke, hehe. Uppe med tuppen även idag!
Så nu myser vi till Timon och Pumbaa som Ian fick av morfar när morfar var här och tittade på gungstolen som han ska sy dyna till. Meningen är att den ska vara lite mer bekväm så pass att jag kan sitta och amma i den i sovrummet på natten. 
-
Här är Ian häromkvällen i rastgården
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0