Mommo o Offa

Varje onsdag vid 6 är Christian ute och cyklar med ett gäng cykelfanatiker, igår likaså. Så gårdagens kväll spenderades hemma hos mina föräldrar. Där är vi var och varannan dag känns det som. Men det är mysigt, speciellt nu på sommaren när vi är ute så gott som hela tiden och min pappa, som även är Ians favorit, pysslar en massor i trädgården och Ian springer glatt efter för att hjälpa till/titta på. 
Det senaste projektet var igår då pappa målade en bänk vit. Han ska få göra samma sak med mormors gungstol som håller på att spricka i färgen, när han nu har tid. 
 
Ian ville sitta och titta på spårvagnar, bussar och kaniner på youtube, han var även ute och gick med min gamla (fast ruskigt fina) babyborn-vagn från när jag var liten, bytte blöja på henne och åkte på bobbycaren. 
Han åt även massa frukt och avslutade med att säga att han var "mätt".
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0