Brandkåren

Härligt väder det är ute idag!
Vi var nyss på promenad med Hugo och jag insåg ganska snabbt att det brann i Kulskolan (som jag tror inte är i användning längre, den står alltså tom) utanför oss och brandkåren kom dit - med andra ord en fascinerad liten Ian. Han ville springa dit tusen gånger om. Skitjobbigt när jag hade både Hugo, och systemkameran att hålla och INGEN vagn. Haha. Får skylla mig själv!
Lyckades på något sätt avleda honom och så gick vi helt plötsligt åt ett annat håll. Han beundrade dom på avstånd och var tillslut nöjd med det.
 
Här kommer helt nya bilder från promenaden
 







Kommentarer
Postat av: Sara A

åh så fina bilder på fina killen, och självklart är brandbilen intressant! :) kram på er!

2012-09-22 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0