What to do måntro..

Rastlösheten tog över igårkväll och jag kände att vi var tvungna att göra något eftersom att jag kände som jag gjorde plus att Ian inte hade haft något kul att göra på hela dagen, stora delar av dagen spenderades ju i vagnen. Det där något blev ju ingenting speciellt med tanke på att Christian var trött efter en arbetsvecka så vi åkte och handlade lite våtservetter och chips, sedan for vi hem till mina föräldrar och käkade kebab. Väl hemkomna tittade vi på Prison Break (vi är inne på tredje säsongen, men fy vad den tredje är dålig i jämförelse med de två första).

 

Tidig morgon här hemma som vanligt och vädret ser lite ostadigt ut. Man vet inte vad man ska göra för planer riktigt. Antagligen åker vi väll till stugan så att både hund och barn kan få utlopp för sin energi. Jag ska också försöka få tag på något att klippa Ians hår med, han ser ju för rolig ut i håret just nu - tyvärr får han nog mitt stora yviga hår.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0