Senaste dagarna

Hoppas att allt är bra med er läsare som är inne och kikar här trots att jag inte har skrivit så mycket den senaste tiden. Vi har haft fullt upp och när vi kommit hem på kvällen har vi prioriterat mys i form av att titta klart på Desperate Housewives, så nu har vi sett alla avsnitt och såg på det allra sista igår kväll. Sorgligt.. Jag kan inte förstå att det inte blir något mer nu.

Ja, som sagt. Vi har haft fullt upp! Har vi inte varit i stugan så har vi varit och firat mors dag och jag fick världens gulligaste morsdagpresent, igår var vi på den sista föräldraträffen som var väldigt rolig - dock kom bara två andra barn förutom Ian när det egentligen skulle ha varit 6-7st. Vi pratade om lite allt möjligt och Ian blev uppraggad av ett annat barn som ville krama honom och dra av honom byxorna, men det ville inte Ian gå med på så vid något tillfälle tog han till med gråt.

Idag har jag varit med Elin och hennes son på (i?) Mariebergsskogen och tittat på djur och grillat korv. Kan inte beskriva med ord hur glad jag är över att ha träffat henne! Har haft så underbart kul idag och det tror jag även att Ian och Kevin har haft. Ian har varit hur glad som helst hela dagen trots en låång och varm bussfärd hem - vilket inte brukar vara hans favoritgrej att göra.

Nu på kvällen så har jag städat med hjälp av Chrille, lagat mat och bakat (fick lite inspiration av Elin som också skulle baka ikväll) men den största anledningen till att jag bakade var att jag fick höra om att Chrille var sugen på något sött, och nu väntas en ny serie att invigas ikväll. Vi ska nämligen börja glo på The mentalist!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0