Wonderful life

Jag hoppas verkligen att ni har haft en trevlig Valborg. Det har vi haft och jag är otroligt nöjd över vädret dessa två dagar som varit. Inte suttit vid en dator mer än 5-10 minuter den senaste dagen, det är otroligt. Igår var vi iväg till Skoghalls Majbrasa och stannade tills de tände på. Ian var väll måttligt road, men det var ändå en härlig känsla. Därefter åkte vi till Lövnäs där Christians släktingar höll till. Ian sov i vagnen ända tills bortåt 21 tiden och då var han inte en glad unge, så vi hann precis se på när även den brasan tändes. Väldigt mysigt med Valborg tycker jag förövrigt!

Ja och sen fick ju Ian en tidig födelsedagspresent av sin farmor. Nämligen en cykel (sån som Ians kusin har) fast med lite extra finesser. Så idag har han åkt i den massor och han tycker att det är riktigt skoj. Vi gick upp tidigt imorse och gjorde oss iordning och åkte iväg till mina föräldrar. Vi har suttit ute i princip hela dagen, grillat och haft det allmänt trevligt. Efter maten tog vi en promenad hem till Christians föräldrar och umgicks lite med Ians farmor då farfar är påväg till Libanon för jobb.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0