Oh du härliga blöja!

Det där gick ju.. bra. Förutom den pinsamma tystnaden som uppstod innan jag valde att säga: "Ja, det luktar skit. Det är Ians blöja du känner!" En hel behandling inne i ett litet rum med stängda fönster och känna den blöjan osa - inte okej! Haha, det är sån information som ni inte vill ha va? Tyvärr fick ni den ändå nu, hehe, förlåt.

 

Är allas bebisar verkligen så otroligt missnöjda vid blöjbyte som denna unge är? Skulle inte tro det. För efter behandlingen var jag verkligen tvungen att byta på honom och fick då göra det på deras toalettgolv. Stackars de som var inne på "avslappnande massage" och fick betala fullpris för att höra en unge gallskrika innifrån toaletten i 10 minuter. Det gick inte heller att skynda sig för han vred och vände på sig och han är stark + att jag hade glömt våtservetterna hemma och ni som har bebisar vet ju hur "lätt" det är att torka med vanligt toapapper (som var det enda som fanns). Förvånar mig inte ifall någon nu kommer skicka en insändare till tidningen om skrikande bebisar i terapeutiska sammanhang och hur bebisar (i synnerhet de som skriker) borde bli bannade därifrån. Jag är stolt mamma till den bebisen som skapade det förbudet isåfall :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0