Väggtexter uppsatta

Färjestad och Hv71 spelade match igår som avgjorde vem som kom till semifinal. Denna match hade vi räknat med skulle visas på 4an men det gjorde den inte, utan man var tvungen att köpa den på PPV (pay-per-view) och då gjorde vi det. Mina föräldrar kom hit och ugglade också och hann att träffa Ian en snabbis innan han blev för trött. Slutligen så vann givetvis vann Färjestad! Det är vi glada för.

 

Igår fick vi även hem väggtexter och nu på morgonen har mitt projekt varit att få upp dom. Det var inte lätt kan jag lova, men nu när det är klart så är jag nöjd. Ni kan få kika litegrann på hur vardagsrummet och sovrummet blev.

 

Vid matbordet i vardagsrummet

 

Ovanför sängen (ser ut som att väggtexten är sne men det är den inte)

 


Kommentarer
Postat av: Eli

Åhh vad fint. <3

2012-03-28 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0