Laserteamet #2

Halv sju igår kväll var jag tillbaks till Laserteamet för behandling #2. Jag berättade om att jag inte känt något konstigt. Det har inte kliat eller varit annorlunda på något annat sätt än att jag har märkt att ett sår jag hade i en av fläckarna läkte ihop väldigt fort och bra. Detta är det första positiva tecknet. Laser fungerar verkligen på ett "helande" sätt.

 

Normalt sett så tar min behandling en kvart ungefär men igår tog det lite över en halvtimme eftersom att hon tog kort på mina fläckar för att kunna dokumentera och därefter behandlade hon hela högersidan av huvudet istället för att bara ta fläckarna. Det kan bränna litegrann och det gjorde det eftersom att laserljuset drar sig mot mörkt hår, men det gjorde inte ont - det var snarare avslappnande när hon jobbade igenom håret och då och då kände man lite varma stickningar.

 

På fredag är det dags för behandling #3 och jag ser fram emot den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0