Sommaröppnis

Igår var det tänkt att vi skulle åka till en annan Öppna Förskola än den vi normalt är på eftersom att den har sommaröppet men vi ville inte åka själva och vi skulle ha fått sällskap av D och M men de fick förhinder, så istället åkte jag och Ian till en lekpark som ligger ett stenkast från där han ska börja dagis. Vi gungade, åkte rutschkana och Ian satt i en kompisgunga för första gången och verkade tycka att det var skönt att luta sig bakåt och bli påknuffad. Han trippade runt på det öppna gräsfältet och ville upp och känna på bladen i träden. Helt underbart var det. 
När pappa Chrille kom hem åkte vi och hämtade upp parasollet till vagnen som hade kommit hem igår och åkte till svärföräldrarna. Jag fick en jättesuperduper fin tröja som jag är hur nöjd över som helst. Verkligen min stil. 

Idag ska vi "på't" igen och försöka ta oss till Öppna Förskolan. Min mamma kommer på besök efter hennes ärende i stan, så det blir antagligen bara en snabbvisit på Öppnis idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0