Handlat

Igår åkte vi iväg till mina föräldrar och lämnade av Ian för att sedan åka till stan och handla Ians presenter, så nu är vi färdighandlade och väntar bara på lite leveranser från nätet då vi har köpt en väggtext och en tröja som vi har suktat efter till Ian länge. Det blev inte så mycket kläder som vi hade tänkt oss att köpa, så det kanske slinker några fler plagg till presenthögen, annars så fick han ett stort gäng med leksaker. Vi är nöjda med alla köp!


Vi var även till IKEA och köpte den berömda beige:a fottöljen till honom. Har inte hunnit fotografera honom när han sitter i den men han provsatt den igår och verkade aningen förvirrad. Precis som "Hmm. Är det meningen att jag ska sitta här? ... 0_o .. eller ska jag .. stå?" och två sekunder senare ställde han sig i den och började studsa, det slutade med att han fick komma ner på golvet och undersöka den istället.


Vad mer? Mja, ska väll tilläggas att Ian har börjat peka väldigt mycket de senaste 3-4 dagarna och försöker säga något samtidigt som jag tror är "Där!". Han har även börjat visa mer och mer att han vågar släppa taget om saker han håller tag i för att ta "ett steg" utan stöd för att nå något annat föremål.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0