Dagen

Yes! Nu funkar det äntligen att ladda upp bilder. Men jag fattar fortfarande inte varför det inte vill funka på det vanliga viset? Jag testade med att ladda hem mozilla firefox och där funkar det, men inte på explorer eller opera, som vi vanligtvis använder.
 

Jag har tagit bilder idag då vi har varit hos mamma och pappa. Har givetvis glömt kameran där, så bilderna kommer imorgon. Men det har varit en bra dag. Startades med en långpromenad i värmen och Ian somnade så gott, Hugo var stennöjd över att gå denna rutt eftersom att han älskar allt "lantligt". Vi gick runt 4H och mötte flera hästar och grisar. Hugo blev skogstokigt glad och ville leka, men man får ju hålla honom tillbaks.


Efter prommen gick vi in och packade matlådorna och åkte till mina föräldrar. Min pappa har ont av ichas-nerven sen några dagar tillbaka och hade helt galet ont idag, så att han var tvungen att ringa 1177 och åka till vårdcentralen och få ett helt apotek med sig hem. Nu blir han förhoppningsvis bättre snart, men detta kunde alltså hålla i sig allt från en vecka till flera månader. Ingenting man vill dra på sig med andra ord, fy för ryggont!
 

Annars har vi en väldigt grinig Ian att göra med idag. Gnäll, gnäll och lite mer gnäll. Trots att man har försökt att vara så larvig och rolig man bara kan så tycktes det inte hjälpa hans humör. Detta är iofs väldigt förståeligt eftersom att Ians första tand "där uppe" håller på att bryta sig igenom ordentligt. Man ser tanden men känner den inte, möjligtvis det som spökar.
På e.m. kom syrran och hennes fästman och son samt Chrille efter jobbet och vi käkade jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0