Ont i magen

Något jag inte har skrivit om är att jag har haft så otroligt ont i vänster sida mage varje morgon och när jag ligger stilla länge ex. framför tvn på kvällen. Imorse tyckte jag att det fick vara nog och Chrille har tjatat på att jag ska ringa flera morgnar i rad nu, så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen och kvinnan jag talade med trodde bestämt att det var något gynekologiskt eftersom att min mens har varit borta i 5 månader nu. Så nu har jag en tid bokad för gynundersökning på onsdag. Jippi! Nej, men det är väll bra att de ska kolla och att jag ska ta prover innan min undersökning. Men när de frågade om jag har varit på cellprovtagning någon gång så blev jag kall inombords, usch.. vill inte bli påmind om sånna provtagningar som har 4-6 veckors väntan på svar..
Nu kommer jag sova oroligt ända fram till på onsdag och det känns ju dumt som fan. Såg hellre att jag hade fått en tid idag med tanke på att jag har så ont, men vad ska man göra? Någon behöver de mer "akuta" tiderna mer än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0