Köksstäd

Kvart över åtta var jag och Ian redan inne i stan och fönstershoppade imorse, detta pågrund av att Ian skulle träffa barnläkaren vid nio. Läkaren var väldigt gullig och bra men tyckte att vi skulle lägga "spyandet" åt sidan nu när han faktiskt har slutat. Hade det varit något allvarligt så hade det märkts på andra sätt och inte avtagit så som det har gjort. Han har inte spytt sådär på länge nu. Skulle det vara något så var det bara att höra av sig.
 
Efter att vi hade varit där åkte vi till IKEA med Elin och köpte potpurri så nu luktar det sommar här hemma.. Och när det luktar sommar så behövde jag kombinera det med städning. Hittills har jag hunnit med köket och nu sitter jag en stund vid köksbordet och njuter av känslan som uppstår när diskbänken är fin, blänkande och torr. Ikväll är det lika kletigt och stökigt igen! Man får vara tacksam för den fina familj man har som bidrar till stöket.. Få förunnat ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0