Nytt köksbord

Måste starta med att säga att Elin har kommit igång väl. Hon har till och med en matsal, och det är ju min största dröm att ha en fin matsal! Fuskigt Elin.. Fuskigt! Någon gång i livet får jag väll min efterlängtade matsal jag också. Tills dess får man väll bosätta sig i Elins.

Christian kom iallafall hem till Elin efter att han hade slutat jobbet. Tanken var att han skulle åka in till stan och lämna in sina skridskor som hade gått sönder lite under hans senaste match. Dumt nog har dom stängt till mitten på Januari, så det blir antagligen ingen träning tills vidare. Lite surt för honom tror jag eftersom att han hade tänkt att börja träna lite oftare. Hur som helst så satt vi och pratade lite hemma hos Elin men vi var ganska snabbt tvungna att åka eftersom att klockan sprang iväg i tid och vi skulle till IKEA, laga mat, leka med Ian innan läggdags o.s.v.

 

Vi köpte bordet och här blev resultatet när jag satte upp andra blommor, gardiner och bytte till en lampa som vi vanligtvis brukar ha i sovrummet. Lite småmysigt tycker jag faktiskt! Taklampa har vi ingen ännu. Vi ska köpa ny efter renoveringen, det blir antagligen en svart för att matcha med alla andra detaljer. Det är jobbigt för mig eftersom att jag så lätt hakar upp mig på smådetaljer.

 


... Vi måste även skaffa sittdynor, baken känns demolerad redan efter någon minut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0