Ian talar ut

"Hej. Ian häär!! Jag och mamma har precis badat och nu ligger vi i sängen och har det skönt. Det är härligt att få ligga utan blöja lite då och då, men mamma är rädd för att jag ska kissa ner över allt. Jag har ju gett henne en anledning till att vara rädd för det. Jag har kissat på mamma och pappa så många gånger så jag har tappat räkningen. Jag har till och med lyckats kissa mig själv i ansiktet. Men jag skakade av mig det och gick vidare med livet. Men nu är jag en duktig pojke och håller det inne tills blöjan är påsatt!! Så mamma... Du behöver inte oroa dig :-) Hejdåååå"


Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår att mamma är rädd när du kissar sådär på dem, men duktig du är som inte tänker göra det idag åtminstone. :-)

2012-01-30 @ 17:27:27
Postat av: B.L

Vilken liten sötnos =)

2012-02-01 @ 11:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0