Katter och råttor

Har inte glömt bort att skriva, internet har bara varit så dumt de senaste dagarna. Vissa stunder försvinner det för att komma tillbaks en kortis. Vi har det iallafall väldigt bra. Hugo och "flickvännen" har varit till hundgården och sprungit av sig, så nu har vi två avdankade vovvar här nere på golvet. Vi ska strax in och dejta våra kuddar men innan dess ska Hugo in i köket, där han nu under helgen bor på natten för att förebygga nattbråk. De har faktiskt inte bråkat en enda gång, men man vet ju aldrig - när katten är borta dansar råttorna på bordet, liksom.

 

Vårt sovrum och Ians sovrum är helt färdiga nu, väntar med foton tills alla möbler är på plats och när vi har fått upp gardinerna och sånt. Det tar sin lilla tid och vi har inte direkt haft den tiden känner jag! Måste säga att jag är fasligt nöjd över rummena, de känns hur trevliga som helst nu i jämförelse med innan. Helt otroligt vad lite färg kan göra egentligen.

 

Nu klipper jag med ögonen känner jag. Helt dö-slut. Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vad spännande måste få komma och kika någon dag! :)

2012-02-05 @ 00:52:30
URL: http://elinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0