Hugo är deprimerad nu

Nu är allt tillbaks till det normala. Hugo är lite deppig men det går väll över kan jag tänka mig. Vi har väll tänkt lite på om det inte vore bra att skaffa sig hund nummer två den dagen när Christian kan ta ut föräldraledighet + semester. Vi är väll lite inne på en Labrador Retriever eller en Golden Retriever. Någon som vet vem av dessa raser som kan tänkas passa oss bäst? Eller någon annan ras som är härlig som familjehund? Vi är väldigt intresserade av utställning, spår/sök, agility och så vidare och dessa raser är ju väldigt arbetsvilliga samtidigt som de sägs vara barnkära. Hur som helst ska Ian bli över året innan det är aktuellt.

 

Nu ikväll åkte vi hem till mina föräldrar och strök de nya gardinerna. Har satt upp i båda sovrummen. Det blev skitsnyggt. Dessvärre var de inte så släta efter transporten hem till oss från mina föräldrar och det är ju skamligt att behöva säga att vi inte äger ett eget strykjärn, så det står högt på prioritetslistan.

 

Ian är lagd och vi ska nu njuta av en varsin godispåse som vi köpte här nere i centrum på Godismix. De har väldigt mycket gott godis. Till detta dricks det julmust eftersom att de hade utförsäljning (5:- flaskan). Desperate Housewives är ett faktum!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0