Kärlek är detta...

Jag måste bara säga att Ian är för söt. Vi har nyss varit på kalas hos Ians kusin Lukas som fyllde år och vi har inte varit där så mycket men trots detta så var Ian superspexig, glad och go. Han gav sin moster massa kramar och var väldigt intresserad av sin kusin, Lukas. Han stod och babbla med honom och ville sitta på stolar där Lukas hade suttit en liten stund tidigare och helt enkelt vara Lukas nära. Nu ska mitt nyårslöfte blandannat bli att Ian ska få spendera mycket mer tid med sin moster med familj och på så sätt vinner vi alla tre då vi tycker att dom är helt underbara att umgås med. Jag är så stolt över dom och hur underbar barndom jag fick blandannat tack vare dom. Mina syskonbarn har varit som mina egna syskon då jag är en sladdis och dom såg mig som en syster också, vilket värmer något oerhört. Nu ska vi skapa många nya fina minnen och fortsätta att stå vid varandras sida i vått och torrt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0