Fruktsallad

Nyligen hemkommen efter att ha hämtat min prins från dagis. Det fick kanon att lämna idag, inte en tår. 
Desto värre var det att hämta en nyvaken, trött och bestämd liten kille som fick för sig att vi skulle vara kvar och leka där. Var tvungen att dra den traditionella: "då får väll mamma gå hem alldeles ensam och träffa Hugo" då kom han snabbt och hoppade i sin overall. Väl ute på dagisgården skulle han ha med sig massa spadar hem och blev störtförbannad när jag, efter att gett honom flera chanser att själva lämna ifrån sig dom, fick sno åt mig dom och sätta honom i vagnen. Inte uppskattat, men han är så förlåtande. Så är det alltid när han är "putt", två sekunder senare är han lika glad igen.
 
Nu har jag och Ian precis ätit en varsin stor skål proppad med frukt och vi ska alldeles strax gå ut i snön med Hugo. Ikväll ska pappa träna, då passar vi på att baka lussekatter. Nomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0