Åkommor och poker

Det var, som ni kanske förstod, ingen bra dag igår. Både Ian och jag var trötta + att Ian har blöjeksem som vi har behandlat med inotyol som inte gått bort, ringde bvc igår och fick reda på att han med 110% säkerhet har fått svamp (som är följden av blöjeksem som inte går bort) och nu har han fått annan kräm som han ska ha i flera veckors tid.
 
Hur som helst så var han plågad av trötthet, blöjeksem/svamp, tandvärk (3 tänder påväg upp) och som om det inte var nog ramlade han med läppen på kanten av en kartong så han filé:ade mungipan så det i princip sprutade blod. Jag själv mådde inte direkt prima. Jag hade hjärtklappning och huvudvärk utan dess like men när jag idag vaknade och insåg att det var vackert väder, att jag hade fått sova ostört och att huvudvärken han släppt en aning känner jag att dagen har många fina saker att erbjuda.. såsom städning. Hehe.
 
Imorgon är det dags för en pokerkväll med våra vänner Sara och Marcus. Ska bli så spännande att få se Saras bebismage. Jag tror att hon är i vecka 32 (rätta mig om jag har fel, Sara?) och snaaart är det din tur att bli mamma och Marcus tur att bli pappa.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Låter som ni haft ett par jobbiga nätter :/ Får hoppas det ger med sig snart! Och visst är det vecka 32 nu, ska till bm imorgon förmiddag och se fall han växt något, men det tror jag för kan inte sitta på vissa sätt utan att det känns som jag liksom trycker ihop honom mot mina revben. Två månader kvar nu, han får gärna komma någon vecka innan bf datum också.. :-)

Kul med poker imorgon också!!

2012-08-09 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0