Yesterday all my trouble seemed so far away

Fullt ös hela dagen igår. Startade morgonen med en tripp till Leklandet där Ian åkte rutschkanor, satt i bollhavet och kröp runt, hoppade lite studsmatta (sittande med lite studs i mamma/pappas knä) och tyckte att det var jätteskoj. Stor skillnad att åka nu och förra gången vi åkte för ett par månader sedan. Därefter åkte vi in till stan och satte oss på Wayne's där Chrille åt kladdkaka och jag tog en pastasallad med kyckling som var hur god som helst. Inte slutade vi där utan vi åkte även till hundgården och tog därifrån en promenad ner till sjön (ca. 3 minuter gång) och lät Hugo bada. Konstigt nog så slängde han sig i vattnet typ - det gjorde han inte förra året. Hur härligt väder som helst och man fick verkligen sommarfeelings när Ian satt i knät på mig på en klippa och tittade ut över det glittrande vattnet samtidigt som Chrille kastade pinne ut i vattnet åt Hugo som glatt hämtade pinnen (så goTt han ville)


Hann inte mer än att komma hem igår så åkte jag till Elin och hade en mysig tjejkväll. Vi lyckades tillochmed att inte slå på tvn på hela kvällen. Hon bjöd på massa gott - Potatisgratäng och Kassler (min favorit) och till efterrätt fruktsallad med grädde och hackad choklad. Nooom-Nooom!
När jag kom hem så låg göbben och sov i soffan, så jag fick väcka honom och hoppa bums i säng.


En bra dag helt enkelt och tog - trots det - inga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0