I love you

Måste ha lov att säga att jag hatar den här månaden! Ingenting går ju rätt nu. Igår kväll när jag och Chrille satt och myste till en film så fick vi strömavbrott mitt i filmen och var tvunga att ringa vårt hyresgästbolag för att de skulle komma och hjälpa oss. När de väl kom fick vi reda på att det är någon buse som har varit nere i källaren och sett till att  det har slagits av för oss (kan inte de rätta termerna). Hur som helst så ordnade det sig, men det är ju fortfarande väldigt tråkigt när en sån sak händer när man försöker avnjuta en lördagskväll.

 

Innan vi glodde på film igår så var vi iväg till Hundgården och där träffade Hugo sin nya kompis Jenka som är en jättefin blandning mellan Rottis, Amstaff och Sibirian Husky - helt ärligt en av de finaste hundarna jag någonsin träffat. Tjejen som äger Jenka är hur söt och snäll som helst. Väldigt kul!

 

Idag ska vi till min mormor som fyller 83 år. Känns väldigt kul att få träffa henne igen! Hon har inte haft besök på över 2 veckor eftersom att magsjukan har härjat på boendet, men nu ska det vara grönt.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0