Öppna Förskolan

Vi har varit på Öppna Förskolan hela dagen lång! Det började med att vi gick upp vid halv åtta, åt frukost kvart över åtta och satt sedan på bussen kvart i nio och var framme precis när ÖF öppnade. Vi har haft det jättemysigt med Ulla-Britt (som förskoleläraren på ÖF heter) och hon är verkligen ur-go och har givit mig många komplimanger idag. Sånt blir man stark av!

 

Ian lekte med Felicia som nästan är lika gammal som honom och man kunde, precis som Ulla-Britt sa, se att dom hade ett stort utbyte av varandra trots den låga åldern. De samsades om leksaker, kände på varandra och vid ett tillfälle lutade Felicia huvudet mot Ians axel (ska tillägga att Ian såg oberörd ut, så han är alltså redan nu "svårflörtad"). Det var lite folk idag, men det är så jag trivs att ha det och Ian var ju sysselsatt och hade det roligt hela dagen - då kan man inte kalla det mer än perfekt! Ska verkligen gå dit minst varannan dag och stå på mig, för om det fortsätter som det gjorde idag så är det jag som är "stor-prataren" vilket inte tillhör vanligheten och jag måste verkligen säga att de som väl var på ÖF idag var väldigt snälla och lätta att prata med. I början på Maj så ska ÖF till 4H gården och titta på djur samt grilla, längtar verkligen dit! Då ska Ian få smaka sin första korv med bröd någonsin (ogrillad men ändå) :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0