Glory to the brave

Kan ju inte låta bli att tycka synd om Christian som ska till tandläkaren sen. Hatar tandläkarbesök mer än allt annat. Värre än att föda barn, det vill jag lova. Känner panikångest bara jag kommer in i entren. Hur som helst så ska han dit 14.30 idag och vi stannar hemma hos min mamma och pappa under tiden. Vi ska hinna med ett hundgårdsbesök också + att vi ska tillbaks till mamma och pappa eftersom att min bror Andreas, Johanna och lille Vidar kommer och ska äta Lasagne (mammas lasagne ♥♥). Inte sett Vidar på år och dag, så det ska bli så kul att se om han har växt något sen sist. Han är så charmig den ungen!! Sist jag såg honom smile:a han upp sig riktigt mycket. Goding!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0