Glad Påsk!

Glad påsk på er! Hoppas att ni får en härlig dag - för än så länge skiner solen här iallfall, då finns det hopp. Ni är ju inte så duktiga på att lämna spår efter er, så jag törs inte heller fråga vad ni ska göra idag. Men förhoppningsvis så gör ni något värdefullt! ♥

 

Jag och mina pojkar ska avnjuta en härlig dag här hemma. Jag ska greja lite, städa o sådär.. Sedan kanske vi åker en sväng till hundgården för att därefter åka hem till mina föräldrar. Ska hjälpa mamma lite med maten och vid 6 kommer släkten.. Fick förövrigt världens gulligaste meddelande från min systerdotter igår. Hon och jag växte upp tillsammans och var jättetajta - verkligen som syskon, nu är vi ju inte det längre eftersom att saker har förändrats, man blev vuxen fort och det känns jättetrist att en "sån sak" kommer emellan. Så jag blev så glad när hon skrev så fina saker till mig, kände att jag verkligen behövde det. Älskar henne så mycket, så det ska bli så kul att träffa henne och alla andra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0