Easy like a saturdaymorning

Gårdagen var som väntat väldigt lyckad. Vi var lite försenade dock, eftersom att vi var iväg till IKEA när Chrille hade kommit hem eftersom att vi skulle köpa en barnstol. Ni vet, "Antilop" som alla köper. Den är billig och snygg, tycker jag. Den är liksom stilren på något sätt. Vilket fall som helst, så hann vi inte till babyproffsen men vi hade planer på att göra det idag istället om de nu har öppet.

Tillbaks till gårdagen.. Måste bara börja med att säga att Elins hus är ju bara för snyggt. Det är hur fräscht som helst! Föreslog att vi kunde byta, men det gick inte hem - undrar varför ;)

Elin grejade med köttfärsen och vi fyllde skålar med alla gottigheter som man nu kan tänkas ha till tacos. Plus att Chrille (min kreativa gubbe) kom på att vi skulle testa att ha "Nacho Cheese" dippen (som egentligen är till chips) som ett alternativ till creme fraiche. Vilket var riktigt gott måste jag säga! Chrille fann snabbt någon som delade på hans spel-intresse, nämligen Elins bror Daniel (som förövrigt är hur snäll som helst).

Efter en trevlig måltid dukade vi av och satte oss med 2 kg godis framför filmen Sanctum som jag och Chrille såg på 3D-bio. Det är ju en riktigt bra film egentligen, men den var mycket bättre i 3D men så kanske det är med alla filmer.

Halv 12 var vi hemma ialllafall och vi var riktigt nöjda över kvällen som varit. Elin är verkligen den bästa vännen man kan få och hennes hjärta är större än någon annans. Vi somnade hur som helst väldigt fort. Det var bara in och borsta tänderna och direkt till sängs.
__

Nu på morgonen har vi tagit det lugnt. Jag har gått runt och städat litegrann (har endel kvar att göra) och Chrille tog med hela stora täcket och ligger framför tvn. Det är så det ska vara en lördagsmorgon. Förhoppningsvis hittar vi på något idag. Jag är ju så sjukt rastlös av mig har jag fått höra. Konstigt, för jag anser att jag själv är för lat för att göra något egentligen.

Ian testade iallafall sin nya, roliga stol. Han verkade stormtrivas.




Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vad du är helt underbar Sofia. Du är bara för söt. Älskar dig <3

2011-11-06 @ 22:14:35
URL: http://elinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0