Vänder sig till mage

Stod nyss och diskade efter min och Christians lunch. Mina pojkar höll mig sällskap i köket och de satt på golvet. Chrille la ner Ian på rygg på golvet och rätt vad det var så vände han sig till mage. Vi la honom på rygg flera gånger och han vände sig till mage alla gånger. Så idag... Så har vår lilla skatt lärt sig att rulla över till mage. Han verkade tycka att det var jätte kul själv.

 

Jag älskar Ian över allt annat. Förstår att det är svårt för utomstående och de som inte själva har barn att förstå precis hur stark denna kärlek är. Det känns som att ingenting annat spelar någon roll. Bara Ian är glad, så är min dag gjord. Och jag kan verkligen skatta mig lycklig som inte bara har Ian att älska och bli älskad av, jag har även Christian som är min stora kärlek. Hans hjärta är så stort och jag känner mig verkligen lyckligt lottad över att ha någon som bryr sig om mig så genuint mycket som Christian gör. Oavsett vad som händer på andra håll så kan jag alltid komma hem och veta att jag har min familj, mina pojkar.. Då går det att stänga av allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0