Julafton

Vilken bra julafton det blev!

Åkte till mina föräldrar efter att vi hade vaknat och Ian hade fått gröt. Hjälpte mamma med lite julmat o dylikt. Klockan två kom mina syskon och deras barn, strax därefter kom även tomten. Trodde att Ian skulle vara livrädd, men han gjorde inte ett ljud ifrån sig för andra orsaker än att han var trött. Julklapparna delades ut och de flesta var till Ian. Det kändes lite mysko, nästan som att det var Ians födelsedag. Men jag antar att det blir så första julen. Mycket grejer, nästan i överflöd. Själv fick jag världens bästa julklapp av Christian. Nämligen en hel helg på Selma Spa med svit, behandlingar.. You name it! Det ska bli så härligt att komma iväg och bara njuta av mat, behandlingar och min alldeles underbara Christian. Bättre partner och pappa får man leta efter länge, antagligen utan att finna någon i klass med den jag och Ian har! TACK älskling ♥

 

Klockan tre var det Kalle Anka och det är ju väldigt viktigt att man inte missar. Skulle jag missa det för ett år så skulle det kännas helt fel. Men vi trallade upp för trappan till gästrummet, där vi som ville titta på Kalla Anka satt. Ian kikade också lite av och till.

Det borde vara julafton varje dag känner jag. Den harmonin man känner på julafton är bäst! Längtar redan till nästa års julafton, om man nu får uppleva den (syftar på 21dec 2012).

 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0