Jag älskar dig, oh vad jag älskar dig! <3

Nu ligger jag och Ian i sängen. Kan inte somna om efter att Christian har åkt till jobbet och det har jag inte kunnat sen vi flyttade in i princip. Alla saker som har hänt här har gjort att jag känner mig lite nervös när jag är hemma själv, utan Chrille. Och det är ju inte bra alls. Men jag hoppas och tror att det kommer att förändra sig tillslut. Ian ligger också och vrider sig och gnäller, men hans humör har fått en förklaring.. Han är förkyld. Snuvig och lite hostig. Möjligt att han har haft ont i halsen några dagar och därav har varit lite sur/slö. Det vet man ju själv från när man själv varit förkyld. Det är inte kul alls.

 

När Christian har kommit hem så ska vi iväg och handla lite inför lördagen. Alex och Sofia har köpt raketer, så det är en sak mindre att tänka på. De hade köpt raketer för närmare tusenlappen, så det blir nog likvärdigt med Nyår förra året (som också spenderades med Alex). Då hade han köpt massa raketer och det var toppklass på dom. Vilket fall som helst så har vi lite kvar att köpa. Efter att ha handlat ska vi hem och gosa med Ian och runt 7 ska han hem till mormor och morfar som väntar ivrigt på honom. Det är så kul att Ian trivs så bra med dom. Han och min pappa kommer säkert avguda varandra. Pappa leker så kul med Ian. Och det märks att Ian verkligen älskar honom. Men kommer jag klara natten utan Ian? Det återstår att se. Grejen med detta var ju att vi ska få tid att städa och sova ut efter dessa jobbiga nätter och samtidigt vänja honom vid övernattning hos de närmsta eftersom att vi snart ska iväg på weekend:en. Tror säkerligen att det blir lättare för Ian än för oss. Det bästa är ju att man alltid kan ångra sig och hämta upp honom igen, om han nu inte har somnat. Han är stor nu, vår pojke. Sleepovers och grejer!

 

Din dröm är min, älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0