Birdy

Igår gick jag och Ian 9 kilometer eftersom att vi skippade bussen till/tillbaka från Laserteamet och jag kan säga att det var skönt att komma hem och sätta sig i soffan från att ha varit borta i stort sett hela dagen. På hemvägen från Laserteamet frestade det mig flera gånger att köpa med mig en pizza när jag gick förbi Romsta pizzerian eftersom Christian fortfarande var kvar på jobbet och inte behövde någon mat, men jag höll mig konstigt nog och tänkte: "Nu har jag bränt lite fett, så varför förstöra det?" En eloge till mig som lyckades med det som för mig ibland känns omöjligt - att motstå frestelser!


Denna dag har vi inte gjort någonting speciellt nämnvärt. Lekt lite kurragömma - Ian har letat och letat och hittat mig varje gång, duktig grabb det där. Vi får försöka hitta på någonting extra när pappa kommer hem - som att åka till hundgården om vädret tillåter eller åka hem till svärföräldrarna. Den som lever får se.


Snyggaste tshirten ever.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sicken fin tröja lilleman har! :D

2012-05-17 @ 22:33:18
URL: http://www.brilliantqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0