Tand nummer två

Ian blev idag ägare till ännu en tand. Det innebär alltså att min lilla mamm-gris har två hela tänder! ♥

Som ni märker så kan det verka som att jag har tappat stinget men jag kan trösta er som bryr er med att jag kommer att återkomma med samma skrivar-glöd som jag en gång hade. Jag vet inte riktigt vad ni vill läsa mer/mindre om, vad ni vill veta/inte veta.. Jag har egentligen så mycket att berätta men jag vill inte uttråka er.
Sara, du är en riktigt duktig kommenterare så du behöver inte ta åt dig - men ni andra, ni är sämst på att lämna ett spår efter er (skämt-å-sido, ni måste inte kommentera). Det vore kul ifall ni gjorde det.

Idag har vi iallafall varit hos min mormor och hälsat på. Ian sov en lång stund i vagnen men vaknade tillslut och var på både bra och dåligt humör om vartannat. Efter att han hade käkat en hel banan utan att blinka kröp han omkring på golvet, ställde sig mot min mormors soffbord och välte ner hennes förstorningsglas (inte det lilla förstorningsglaset) och petade på alla frukter som det gick att peta på i hennes fruktskål, så jäkla nöjd. Efter att ha charmat Gammo (gammelmormor) och personalen gick vi hem till mina föräldrar och minglade lite för att sedan åka hem och laga kvällsmat. Han har varit så svårlagd i några dagar nu och var det även ikväll så jag undrar ifall det inte är ännu en tand på gång. Den som lever får se.




Kommentarer
Postat av: Elin

Va gosiga då :)

2012-05-17 @ 22:33:58
URL: http://www.brilliantqueen.devote.se
Postat av: Tove med barnlängtan

Jag läser och är jätte glad över att din blogg finns.. Jag har inga barn själv men jag är riktigt sugen, får hoppas att rätt kille dyker upp så att man kan starta sitt liv så som du har gjort.. Han är fin din son men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva därför läser jag mest bara. Kramar från Tove

2012-05-18 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0