Klyschigt men sant!

Klyschigt att prata om vädret det första man gör men jag måste ju få säga att det verkligen är lycka med vackert väder. Nu har det varit stekhett i två dagar och denna dag ser ut att bli minst lika bra som de två forna. Jag fullkomligt älskar det!

 

Tidig morgon men det gör ingenting dagar som denna så nu ska jag lägga Ian (som är vansinnig och övertrött) en stund och sedan sätta mig på balkongen med ett glas jouice och bok. Ska försöka hinna iväg till Bergvik och handla lite ProViva och smörgåsrån innan jag behöver städa ytterligare lite till (känns som allt jag gör är att städa nu för tiden) - brorsan och Johanna + lille Vidar kommer antagligen senare ikväll efter att Chrille har varit iväg till Osteopaten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0