Bio

Jag är lite mör i benen idag eftersom att vi tog en promenad hemifrån oss till mina föräldrar igår.
Cirkus en mil iallafall, alltid något.

Nu väntar jag ivrigt på att våra badkläder ska komma, samt Ians parasoll till vagnen. Det är sommar på riktigt nu känns det som, så nu får man bara hoppas att det håller i sig så att man snart kan börja packa matsäck och åka till Bomsta och bada på helgerna med min fina familj. Måste även skaffa mig en cykel snarast möjligt så att jag och Ian kan ta oss runt och se lite saker nu i detta fina väder - det är skamligt att jag inte ens äger en cykel, men så är det. Vi ska iallafall iväg och kika på cyklar någon dag.

Nu ikväll ska jag och min älskade på bio, inte mindre än Men in black lll 3D, och har en barnfri kväll/natt/förmiddag att ta tillvara på då det inte händer alltför ofta att vi har barnvakt. Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå, vissa dagar är han så sjukt mammig att jag inte ens kan sitta bredvid om någon håller honom utan att han gråter ihjäl sig och sträcker sig efter mig.. andra dagar kunde han inte bry sig mindre om vart jag tog vägen. Hur som helst så vet jag att det kommer gå bra efter att vi har åkt ifrån honom, men sedan när natten kommer återstår det att se hur han förhåller sig. Han har ju så svårt att somna någon annanstans än i sin egen säng.

När vi har vaknat och gjort oss iordning imorgon ska vi åka till Skoghall och hämta grabben och vandra ner till Skoghalls centrum där "Tassemarten" (marknad) äger rum. De har kaninhoppning på förmiddagen. Låter som något för Ian, han tycker ju om kaniner. "Synd" (Puss på dig Hugo!) att man har hund, annars vore en kanin något.

Gullungen i bilen. Han var ypperligt nöjd efter att ha snott åt sig mina glasögon - för dom får jag ju bara inte ha på mig, verkar han tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0